dc.contributor.author | RAHMATULLAH, AZAM SYUKUR | |
dc.contributor.author | RAHMATULLAH, AZAM SYUKUR | |
dc.contributor.author | RAHMATULLAH, AZAM SYUKUR | |
dc.date.accessioned | 2017-08-25T02:47:11Z | |
dc.date.available | 2017-08-25T02:47:11Z | |
dc.date.issued | 2016-07 | |
dc.identifier.issn | 2008-1460 | |
dc.identifier.issn | 2008-1460 | |
dc.identifier.issn | 2008-1460 | |
dc.identifier.uri | http://repository.umy.ac.id/handle/123456789/13369 | |
dc.description | Edisi 522 Tahun 2016 | en_US |
dc.description.abstract | Menjadi seorang guru perlu mempelajari "pemaknaan diri" ketika Mengajar, sehingga tidak sampai pada tahapan mengajar yang hampa, mengajar yang tidak bermakna dan mengajar yang tidak berharga. Pengajaran yang baik adalah pengajaran yang masuk pada zona pengajaran yang bermakna dan memaknai. | en_US |
dc.description.sponsorship | Suara Daerah Majalah Pendidikan Jawa Barat | en_US |
dc.publisher | Suara Daerah Jawa Barat | en_US |
dc.subject | Meaningful, Unmeaningful, Teaching | en_US |
dc.title | MEANINGFUL TEACHING DAN UNMEANINGFUL TEACHING | en_US |
dc.title.alternative | Meaningful Teaching dan Unmeaningful Teaching | en_US |
dc.title.alternative | Meaningful Teaching dan Unmeaningful Teaching | en_US |
dc.title.alternative | Meaningful Teaching dan Unmeaningful Teaching | en_US |
dc.type | Article | en_US |