View Item 
      •   UMY Repository
      • 04. LECTURERS ACADEMIC ACTIVITIES
      • CONFERENCE
      • View Item
      •   UMY Repository
      • 04. LECTURERS ACADEMIC ACTIVITIES
      • CONFERENCE
      • View Item
      JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

      PRODUKSI IKLAN TELEVISI

      Thumbnail
      View/Open
      PRODUKSI IKLAN TV (9.674Mb)
      Date
      2018-11-15
      Author
      AZIZ, ZUHDAN
      Metadata
      Show full item record
      Abstract
      Produksi dalam iklan televisi melalui 3 tahapan yakni pra produksi, produksi dan pasca produksi. tahapan pra produksi memiliki porsi paling banyak, hampir 80persen proses sehingga harus diselesaikan dalam tahap awal, baru bisa melangkah pada tahap berikutnya. Buku/paper ini menjelaskan berbagai tahapan untuk menciptakan iklan yang baik dan efektif bagi mahasiswa periklanan.
      URI
      http://repository.umy.ac.id/handle/123456789/27298
      Collections
      • CONFERENCE

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Browse

      All of UMY RepositoryCollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

      My Account

      Login

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV