View Item 
      •   UMY Repository
      • 03. DISSERTATIONS AND THESIS
      • Students
      • Undergraduate Thesis
      • Faculty of Islamic Studies
      • Department of Tarbiyah
      • View Item
      •   UMY Repository
      • 03. DISSERTATIONS AND THESIS
      • Students
      • Undergraduate Thesis
      • Faculty of Islamic Studies
      • Department of Tarbiyah
      • View Item
      JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

      KORELASI ANTARA KEMAMPUAN GURU DALAM MEMILIH METODE PEMBELAJARAN DENGAN MOTIVASI BELAJAR PENDIDIKAN AGAMA ISLAM PADA SISWA SMA MUHAMMADIYAH WONOSARI GUNUNGKIDUL TAHUN PELAJARAN 2009/2010

      Thumbnail
      View/Open
      ABSTRAK (192.8Kb)
      BAB I (7.967Mb)
      BAB II (3.119Mb)
      BAB III (2.444Mb)
      BAB IV (612.2Kb)
      DAFTAR PUSTAKA (204.6Kb)
      JUDUL (1.496Mb)
      Date
      2010-05-06
      Author
      RAMDANI, MUH
      Metadata
      Show full item record
      Abstract
      TUJUAN DARI PENELITIAN INI ADALAH UNTUK MENGETAHUI HUBUNGAN YANG SIGNIFIKAN ANTARA KEMAMPUAN GURU DALAM MEMILIH METODE PEMBELAJARAN DENGAN MOTIVASI BELAJAR SISWA PADA PENDIDIKAN AGAMA ISLAM DI SMA MUHAMMADIYAH WONOSARI GUNUNGKIDUL
      URI
      http://repository.umy.ac.id/handle/123456789/297
      Collections
      • Department of Tarbiyah

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Browse

      All of UMY RepositoryCollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

      My Account

      Login

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV