View Item 
      •   UMY Repository
      • 04. LECTURERS ACADEMIC ACTIVITIES
      • JURNAL
      • View Item
      •   UMY Repository
      • 04. LECTURERS ACADEMIC ACTIVITIES
      • JURNAL
      • View Item
      JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

      THE INFLUENCE OF HEDONIC LIFESTYLE, SHOPPING ADDICTION, FASHION INVOLVEMENT ON GLOBAL BRAND IMPULSE BUYING

      Thumbnail
      View/Open
      Publikasi Artikel pada JBTI Oktober 2016.pdf (314.3Kb)
      Date
      2016-10-01
      Author
      WAHYUNINGSIH, WIDOWATI
      FATMAWATI, INDAH
      Metadata
      Show full item record
      Abstract
      Tujuan dari penelitian ini adalah untuk mengetahui dan menganalisis pengaruh gaya hidup hedonis, kecanduan berbelanja, keterlibatan fashion terhadap pembelian tidak terencana produk fashion global. Penelitian ini termasuk penelitian kuantitatif, Tipe desain penelitian ini adalah desain survey kausal Teknik pengambilan sampel dalam penelitian ini menggunakan purposive sampling dengan menggunakan suatu pertimbangan tertentu (judgment sampling).
      URI
      http://repository.umy.ac.id/handle/123456789/14226
      Collections
      • JURNAL

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV
       

       

      Browse

      All of UMY RepositoryCollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

      My Account

      Login

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Contact Us | Send Feedback
      Theme by 
      @mire NV