Show simple item record

dc.contributor.advisorANWAR, DJUMADI M
dc.contributor.authorIBRAHIM, MAULANA
dc.date.accessioned2017-11-07T04:08:13Z
dc.date.available2017-11-07T04:08:13Z
dc.date.issued2017-08-18
dc.identifier.urihttp://repository.umy.ac.id/handle/123456789/15844
dc.descriptionThis research aims to describe about politics and strategy market development CV Amarta Funiture in the European country of citizens using quantitative methods with direct observation and interview techniques The results of the research show that Funiture Amarta CV (1) is one of the European countries the target CV Amarta Funiture to expand the global market (2) partners with the Government the development of a European market entry strategies and alliances and trust of multinational companies is the key to success.en_US
dc.description.abstractPenelitian ini bertujuan untuk mendeskripsikan tentang politik dan strategi pengembangan pasar CV Amarta Furniture di negera-negera Eropa dengan menggunakan metode kualitatif dengan teknik wawancara dan pengamatan langsung. Hasil dari penelitian menunjukan bahwa CV Amarta Furniture (1) Eropa merupakan salah satu negara yang menjadi target CV Amarta Furniture untuk melebarkan pasar global (2) berkerjasama dengan pemerintah pengembangan memasuki pasar Eropa dan strategi aliansi dan kepercayaan dari perusahaan multinasional adalah kunci keberhasilan.en_US
dc.publisherFISIP UMYen_US
dc.subjectCV Amarta Furniture ,aliansi dan Eropa. CV Amarta Funiture, the Alliance and Europeen_US
dc.titleSTRATEGI PENGEMBANGAN EKSPOR PERUSAHAAN CV AMARTA FURNITURE DI EROPAen_US
dc.typeThesis SKR FISIP 557en_US


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record